Powered By Blogger

sobota, 3 listopada 2012

weekend!

Hej nie było mnie tu troszkę ! Nie miałam czasu na dodanie notki ale właśnie wróciłam z Lubowidza i przed wyjściem z S. mam chwilę. :)
No to zacznę od tego że 31 października czyliiii Halloween spędziłam miłoo, po szkole wróciła do domu ogarnełam się i o 18 poszłam ze Stefą na rollo do balbecu <mniam> haha a o 20 poszłyśmy na seans w kinieee BYŁO ŚWIETNIE!! Miałam taka ochotę w czwartek dłużej pospać ale oczywiście musiałam wstać o 8 bo jechaliśmy na groby wieczorem przeszłam się z Kuzynka na cmentarz (kocham cmentarz wieczorem). Piątek spędziłam rodzinnie! A teraz sprzątam o oglądam "pamiętniki wampirów" .W piątek zrobiłyśmy sobie taką jakby "sesję" ale mam tylko 3 zdjęcia bo reszta jest na laptopie kuzynek ; /






jakie mi tu grube nogi wyszły :o


Mojeee ciacho haha ! 

Dobra zwijam się wieczorem dodam notkę o nowościach. Ciao! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz